Monday, June 14, 2010

Neeme lahedus


Lahedas kunstilaagris siis käidud minu jaoks. Missest et tegelikult see kestab veel. Mul lihtsalt ei ole rohkem aega. Laupäeva hommikul sõitsime siis sinna. Ma olin minig eeeeeeeeeee..ma ei viitsi. Bussis läks tuju natuke paremaks, sest seal olid normaalsed inimesed, kus istusime. (Maria, Kristian, Krissu ja Margus) Ehkki tegelikult ei saa üldse inimeste üle kurta. Ma lihtsalt ei suhtle eriti 11ndikega. Noh, siis jõudsime koolimajja. Seal oli vahva naine:D ja presidendi ppilt seinal. Kui saab öelda muidugi koolimaja selle kohta, sest lisaks sellele asusid samas hoones veel postimaja, raamatukogu, rahvamaja ja veel mingi värk. Esimene päev tuiasime ringi lihtsalt. Käisime mere ääres joonistamas, räige tuul oli. Õhtul oli liisil Wana Kala kõrtsi igatsus:D hahaha
Järgmine päev olime koguaeg toas peaaegu. Loore, Helena ja Liispet olid ka meiega seks ajaks joininud. See oli good:D Õhtul tegime kassichilli. For real:D Meil oli kass kes meid valvas. See oli natuke kahtlane tegelikult, but jea..:D
Muidu aga tuli meil seal Mariaga üks väike filmiidee:D Nimelt uusversioon Mustast ja valgest koerast. Ja täitsa päriselust tulnud. Tegime siis filmiklippe ja värki xD Hhahahaa, täna kodus panin selle siis kokku ja naersin nagu sitaks:D Eriti ei viitsinud vaeva näha aga just niimoodi ongi see hea:D Me OLEME imelikud.
Täna hommikul varahommikul Tallinnasse. Jõudsin kodu ukse taha, lasksin kella, ei midagi. Siis helistasin kodutelefonile. Keegi ei võtnud vastu ka. Ma olin mingi, tra, mul pole võtmeid kaasas. Lõpuks helistasin Nupsule ja siis ta tuli unise näoga mulle ust avama. Tüüp ei olnud isegi meie ülirõvedat uksekella kuulnud. Rääkimata veel rõvedamast telefonihelinast.
Siis õhtul trenni. Joel tegi meile kava. Ehk siis hull:D Aga täiega lahe kava oli. Pärast tegime video sellest ja siis ma jäin väga kahtlaselt sinna lõppu taha peale kui Joel rääkis. Lihtsalt great. :D

Homme kontsert!!! Ja trenn ka:O ehk siis ma turbomees.

No comments:

Post a Comment