Monday, June 21, 2010

Kitarr


Aitähaitähaitähhh Gerlyle, kes laenas mulle oma venna kitarri!!!:P Nii tänulik olen sulle.
Pm. täna jah, ärkasin suure vaevaga kell 11 üles ja läksin Gerly juurde. Seal jõin kohvi, mis on minu puhul :O ja tõin selle kitarri ära. Siis koju seda piinama. Ok no tra, ma juba suudan kuidagi neid akorde vahetada aga need kõlavad enamustel juhtudel ikka plõnn plõnn. Aaah:D Hiljem mässan uuesti.
Hommikupoolik läkski sellele ära, poole viieks läksin stuudiosse ja hakkasin maalima. Hiljem tulid Marii ja Gerly ka.
Trenn oli lahe. Birgit ja Sandra tegid:)
Ma ei viitsi eriti midagi kirj. sest ma niii vässu:D

3 comments:

  1. ohh:D cool:D sa võiks ära õppida, kuidas häälde panna.. kuigi see suht raske:D aga jeeaaa show me your skills:D

    ReplyDelete
  2. et okei:D kes sa oleeeed????

    ReplyDelete
  3. a guest from your best and worst nightmares;)

    ReplyDelete