Friday, June 11, 2010

I've been low..

Lihtsalt alguses tunnen vajadust mainida et ma armastan Jack Lawrence'it. Jack White'i ka muidugi. :D My two favorite Jacks. :D:D
Aga olgu, see eelmine oli lihtsalt hetketunne mida kirj. muidu oli täna aktus. Ma sain kiituskirja, wow:D Seda küll ei oodanud. Hes sai ka. + veel mingid suvakad. (Mis tuletab mulle meelde, et Hes läheb Itaaliasse. Tahan kaaaaa) Siis anti mulle mingi kutse kuskile aastalõpuvärgile. Ma ei läinud:D See oli kell 1 ning ma tõesti ei viitsinud. Pealegi oleks mul täiega kiireks läinud siis. Sest ma kiiresti koju, chillisin natuke ja siis stuudiosse joonistama. Tegime seal ruudustikku ja vahepeal kustutasime, sest valesti:D Aga pm. asjad on paigas. Järgmine nädal saab alles edasi teha. But it's gonna be good!

Tegelikult on mul sisimas olnud natuke paha tuju täna. Kurb. Olen lahe, mingid poisteprobleemid:D Hahha. Agajahh, suht fucked up. I want you.

No comments:

Post a Comment