Wednesday, June 16, 2010

Disko pole oluline, punk on põhiline!

Oehhh, ma olen niii väsinud praegu ja lihtsalt ei jõua kirjutada aga pean, sest tõsiselt lahe õhtu oli eile. Kella üheksaks läksime Mariliisiga sinna. Enne seda korra pargist läbi. :D Hahahaaa. Et jah, seal oli KP, kes vahtis meid täiega. Olemegi vist siis weirdote kirjas nagu näha. (Tra ma kõndisin ta eest täna ka läbi aga õnneks olid mul suured päikeseprillid ja ta vahtis kedagi kuskil kauguses, niiet ei näinud mind. Ning EI seekord ma ei teinud oma tavalist mõnest aknast sisse:D) Kontsert oli ÜLIKÕVAAAAA!!! Oujee!!! Alguses oli vb. natuke slow aga siis hakkas "Pille-Riin" ja inimesed hakkasid täiega kaasa elama:D Me olime minig wuuuhuuu koos mingite tüüpidega kellest ühega ma seal natuke rääkisin.:D Ostsid mulle siidrit ja värki. Igatahes kontsert oli nice aga lõppes liiga vara ära. See oleks võinud vähemalt poole kauem kesta. Kõik just kütsid ennast üles ja siis oli lõpp.. Pärast näitasime kirikule tagumikku ja läksime randa, kiikusime ja lihtsalt röökisime Metallica järgi. Täiesti haige:D Siis ma läksin põõsasse kusele ja avastasin et meie taga olid kogu selle aja istunud kaks inimest. Ma olin mingi eee.. run!:D Siis nägime veel sellist lahelooma nagu sea otter. Eesti keelset nime ei mäleta:D Aga ta oli lahe. Öösel minu juures sõimasime mingit türklast chat roulette'is et ta peenis on liiga väike ja rokkisime inimestele. Kõik olid mingi ee.. See türklane mingi: It's not small. Meie: It is. We know. Hhaha:D Vähemalt nalja sai.
Täna linna Hannaga kokku saama. Chillisime ja käisime Comarketis mingit värki otsimas:D Ei leidnud nagu arvata oligi. :D Agajahh, lahe oli. Sain igasugu põnevaid asju teada. Siis Gerlyga kokku, ostsime värvi ja painting timee! Õhtul house ja nüüd vässsssssssuuuu.

No comments:

Post a Comment