Wednesday, June 30, 2010

The Big Three killed my baby

Ma lähen lolliks siin. NIII palju sääski. Öösel ei saanud ma korralikult magada sellepärast. Pidevalt tuli mõni lahedik mu pea juurde pinisema. Ja õues on neid ka sitaks. Ok, sellest ma saan aru, aga miks tra nad minu toas on??? Et jah, sellest siis sitt öö. Magasin niimoodi vaheaegadega, vahepeal vehkisin kätega ja laulsin mõttes poolunes millegipärast "Anarchy in the UK"'d. :D Norm. 0 nägin veel mingit kahtlast unenägu, et meie all, elavad teistsugused inimesed (kellel on kaks toru ninast väljas) ja veel mingi deemon/vampiir, kes käis meie maailmas toitumas, kuni mina hullunult oma ema autoga sõites puud tema mingile väljatulemisaugule peale ajasin.
Segane jaa.
Käisime Kuressaares ka. Sain endale uued bikiinid, mida mul väga vaja oli ja küünelaki:P Ja homme tuleb Mariliis!!! JEE:D
Kuradi vitupead sääsed.

No comments:

Post a Comment