Wednesday, May 5, 2010

Pain

Aiii, kui valus mu hammas on praegu. :S:S:S:S Tulin just hambaarsti juurest ja nüüd see valutab.
Eile õhtu oli hea trenn aga nohh..ütleme et see läks tund aega üle:D Sest Joel rääkis.
Tänaaa. Alguses Chema juurde:D Seal sõime kringlit ja jõime teed. Eriti cool oli nagu see, et neil oli oma ee..ei saa öelda stuudio..muusikatuba?:D No siis Joss, Karmo ja Ott mängisid seal. I want to learn tooooo.
Kohe pärast Chemat krokiisse ja Malle Leisi näitusele. Mingid juur- ja puuviljad akvarellidega:D Mulle ei meeldinud eriti. Ok, hästi olid tehtud aga ma ei saa nende mõttest eriti aru.
Nojah, see oligi põhimõtteliselt tänane päev peale hambaarsti. Mulle topiti nõelad hambasse ja ma pidin niimoodi röntgenisse minema:O See oli hull. Ila tilkus. Ja ma torkasin ennast selle nõelaga. Nagu surusin kogemata hambad kokku natuke. Igatahes, valus oli. ja nüüd on ka. Väga:S

No comments:

Post a Comment