Monday, May 10, 2010

Old enough

Istun lihtsalt arvuti taga ja igavlen suht. Sigrid on mul süles niiet palju teha ei saa. Paha lugu on see, et mu silmad on põletikus. Mis on ka üheks põhjuseks miks ma homme trenni ei lähe.Väga õudne on lihtsalt.
Mul oli täna koolis selline mitte elada tahtmise tuju. Ei viitsinud koolis olla, ei viitsinud kodus ka olla.Nõme tuju. Nüüd tulin koju ja chill Sigridiga. Mu emal õnnestus mind jälle natuke närvi ajada või isegi kurvaks teha. Osav, aitähh sulle tõesti!
Siis läks ta ära ja mõne aja pärast tuli Jaan. Ta hoidis natuke Sigridit ja ma käisin poes ära. Pärast vaatasime Perepead:D (haha Family Guy eesti keeles on lihtsalt nii värdjas) ja 5 korda tuli sama reklaami.
Pm. eile õhtu ja täna siis päeval olen vaadanud White Stripesi ja The Raconteursi videosid. Need tekitasid mus kohe freakyde photoshootide tuju:D Aga vaevalt M'id viitsivad.
Ning siis ma mõtlesin veel, et nerd'i prillid ei ole lahedad, kui kõik neid kannavad. Need kuuluvad ikka teatud stiili juurde. (nt. hipster) Pealegi kõigile ei sobi ka need. Mingile Jack Lawrence'ile sobivad tõesti suurepäraselt aga not for everyone:D (Avastasin et ta meenutab mulle natuke Maria seda Johannest, või siis tolle venda, ei teagi..Aga ta on lahedam:D)

No comments:

Post a Comment