Friday, April 30, 2010

Õudus


Mul oli nagu üks õudsamaid öid üle pika aja. Tänu sellisele toredale asjale nagu hambavalu:S See oli lihtsalt tappev. Ma olin küll enne magamaminekut võtnud ühe Ibumetini aga see ei aidanud absoluutselt. öösel ärkasin üles ja põhimõtteliselt surin. Alguses üritasin ära kannatada aga see ei olnud võimalik. Lõpuks oli mul tunne, et mitte enam ainult hammas ei valutanud, vaid terve näopool. See oli lihtsalt nii valus, et mul oli selline tunne, et ma hakkan ropsima. Siis võtsin minig ülitugeva painkilleri, mis pidi kestma u. 24 tundi:D:D Lõpuks vist mõjus ka. Igatahes täna muusika ja tekinärimisele sain kuidagi magama jääda. Hommikul esimese asjana hambaarsti juurde, kes tegi mul seal natuke ära. Puhastas juurekanaleid ja värki. Järgmine kolmap. siis tagasi ja teeb korralikult ära. Igatahes enam ei valuta.
Täna oli meil M'idega mata-feil:D Täielik. Istusime kolmekesi seal ülesannete ees ja ei osanud sittagi:D Naersime ja vaatasime valemeid ja olime Twitteris, aga korralikult ära ei teinudki:D Suht sitt lugu tglt. Mu vastused nägid välja u. sellised: blablabla=magic=4
Täna kuskile ei läinud:S Sest nagu keegi ei tee u. midagi. Kõik kas passivad kodus õpivad või on kellegi suvaka sünnal:D Normaalne. Ok, tglt nt. ma ei tea, Felixi käest ei küsinud..:D

No comments:

Post a Comment