Wednesday, April 7, 2010

It was all yellow


Jejee:) Parem tuju täna. Missest et täna oli mu lemmiktund:D Haha. Mingi mees tuli rääkima oma lugu. Kõik olid mingi nuux. Mina aga leidsin ennast mitu korda mõtlemas, et who cares? Miks ta seda meile räägib? Einoh, muidu tundus normaalne mees aga lõppu ajas mingit paska. Midagi enda puhtana hoidmisest(?) Et nagu kui ei seksi siis hoiad ennast puhtana:D Pärast ma mõtlesin seda arutada:D M'idega aga Maria ütles, et mina olevat valesti aru saanud. Aga ära seletama ei hakanud, vaid väitis et minuga pole mõtet vaielda, sest ma hakkan tantsusamme tegema??? (xD) Ja siis ütles Mariliis, et miks sa üldse selle teema üles võtsid. Niimoodi suht ründavalt. Ma ei viitsinud nendega jamada ja ei hakanud pushima ka. Enda asi. Ehkki ma ei saa aru, miks nad üldse midagi sellest tunnist kaitsevad. (Mul ON kaas-rebelit vaja:D) Pärast rääkisin oma emale ka ja ta oli suht shocked. Aga mu ema ei saa mu kaas-rebel olla ju:D hahaha.
Ahjaa, ning poistele räägiti jälle lahedamat juttu. Like always.
Klassikirjand ka täna. Ma valisin teema "Meedia vs. rahvas" Vist tuli täitsa normaalne. Vaatame.

Päeva lõpus oli väike kevadechill ning Kristian visati musast punaste pükste pärast välja:D

Ahjaa, ja ma leidsin oma plaadi ka:P Homme loodetavasti ostan ära.

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. oota ma sõnastan paremini:D et suht ründavalt v.. me lihtsalt ei saa aru miks see sind üldse niiväga kotib:D (ma ei hakka siin Mariale sõnu suhu panema aga ma arvan, et meie arvamused ühtivad:P) respekti võiks ikka olla.. olenemata kas see sind huvitab või mitte. mind ei tõmba absoluutselt nt relig.õp ega ladina k.. aga ma ei hakka neid maha tegema. see näitb pigem ebaküpsust:D mõnes mõttes on sellest kõigest ikkagi kasu:P kasvõi saad näha kui mõtetudvõimidagi need õpetajad/külaskäijad sinuarvates on. nii nõme on iga kord sellel teemal vaielda lihtsalt:D niiet peace dude!

    ReplyDelete
  3. nojah:D aga minu arvamus on selline, et kui miski absoluutselt sinu maailmavaatega ei ühti ja need teised sellega sulle pidevalt pinda käivad ja selle kuulamise sulle kohustuseks teevad, siis tuleb see maha teha ja mingit respecti ma nende vastu küll kasvatada ei suuda:P Mõned inimesed lihtsalt väärivad respecti ja mõned mitte

    ReplyDelete