Monday, April 5, 2010

Instinct Blues

Vaba päev siis meie koolil. Esimest korda tasus ära, et meil usukool on:D Hahaha.
Käisin hambaarsti juures täna. Normaaalne. Taani hambaarst ütles, et mul mitu auku ja et oioi kiiresti tuleb ära parandada. Hmm, mu eesti hambaarst ütles, et mul pole eriti midagi, ainult ühest kohast plomm väljas ning üks pisike auk. Ahjaa, ning röntgeni ja hambaarsti vahel oli aega ka. Siis käisin oma VANAEMAGA poes. Peaks ütlema, et enamuse ajast olin ma nii, et aaaaaaaaah!!! Mulle ei meeldi temaga poes käia:D Ta ikka hullult sebib ringi ja räägib kõikide töötajatega.
Ma üritan praegu mussi tõmmata, aga mu Youtubedownloader situb ning Limewire'is ei ole

1 comment:

  1. hahah:D:D ma jumala kujutan sind vanaemaga poes ette:D räägib töötajatega?? wtffXD
    tahan ka youtube häkki. kord internetipäev mõtlen:S

    ReplyDelete