Monday, April 19, 2010

HH

Peaks inkat tegema aga hui viitsingi. See on lihtsalt niii segane, et ma ei suuuda. Kellelgi teisel pole see ka u. tehtud:D
Today's news:
1. Leidsin endale laheda t-särgi. Homme ostan ära ka. See on super uudis, kuna mul on tõsine tsärgipõud. Totally need a new cool shirt.
2. Ma sain ajaloo arvestuse maksimumpunktid. Väga uhke selle üle. Lõpuks mõni arvestus mis läks hästi. Väga hästi.
3. Siimul lõppeb kool ära.
4. Peaks ikka inkat tegema.
5. Ma olen haige. Räägin ikka nagu hauatagune.
6. Koristasin täna kappi ja vaatasin esimest korda natuke "Ühikarotte". Viiu must be proud.
7. Mul on olnud täna köhahood, mis paar korda tegid täitsa marki. Päris lahe on köhida ja köhida, lõpetada ning rääkida ei saa.
8. Lugesin raamatu läbi. Nice. See oli väga positiivne. Nüüd loen oma Kastiilia Isabelist edasi.
9. Ongi kõik vist.
10. Ahjaa, meil on ladina keel tagasi. All hail isa Xavier!

No comments:

Post a Comment