Thursday, March 11, 2010

There are no stars in the sky

Ma ei jõua. Lihtsalt ei jõua enam. Mul on paha tuju. Ei tea millest. Vb. jälle sellest, et hea on läbi ja ma olen väsinud ning homme on kool. Lisaks olen ma segaduses mõnedest inimestest, mul onselline tunne, et ma ei ta kuhu ma kuulun ja lõpetuseks ajab mind närvi kui inimesed mulle hinnanguid annavad. (Ei mitte selliseid hinnaguid nagu kui hästi ma midagi teen:D Ehk asi selles tantsuvärgis mida me täna tegime, ei olnud. Igaksjuhuks mainisin) Vaid lihtsalt, et inimesed enda arust teavad milline ma olen. Tra ma ei tea ise ka täpselt milline ma olen. Vahel olen jaa, intelligentse iseloomuga ja saan inimestest aru ja blablabla aga vahel on mul lihtsalt tunne, et tahaks inimestele haiget teha nt:/ Niimoodi tõsiselt... Isegi mu parimad sõbrad ei tea mis sitta ma vahel mõtlen. Õnneks ei tee ma seda eriti tihti siiski:D
Trennis tegime sellist asja, et grupp oli kaheks ja siis kaks inimest läksid sisse ja tantsisid üksteise vastu. Ma ei tea mis ma seal keskel tegin. Anzu ütles et ma olin liiga kuri. Vb. olingi:D Kui koju jõudsin siis ajas mind närvi mu vanaema:S Kes vingus et mind huvitab tantsimine palju kordi rohkem kui õppimine ja blablabla. Aah!! Inimesed, laske mul elada ja ärge andke mulle pidevalt hinnanguid! Teie ei tea tegelikult kas ma olen sõbralik, humorikas, kangekaelne, paha tüdruk, hea tüdruk, avameelne... ja mis muud imelikud iseloomuomadused veel olemas on. Tegelikult mulle meeldib elada siiski moto järgi: Only God can judge me, and I'm an atheist.

Tuli nüüd nagu mingi emo tekst:D Ma tean. Aga vahel harva võib sellist paska ka panna. Ärge nüüd arvake, et ma tegelikult istungi kodus ja heietan selliseid mõtteid:D

No comments:

Post a Comment