Friday, March 5, 2010

Please come back quicker!

Tulge palun kiiremini Ameerikast tagasi! Im waiting. Võinoh:D tglt ootan ainult Mariliisi, teistest on mul suht pohhui.
Täna õhtul istun kodus. Lihtsalt tuju on. Briti kutsus mind tglt Tonksi juurde jooma, aga ei viitsinud. Esiteks mulle ei meeldi Tonks eriti, teiseks mul pole kohe üldse tuju ja kolmandaks ei meeldi mulle eriti koolikaaslastega pidutseda. *khmmkhmm Anethi sünna*
Niiet jah:) Suht vaikne on. Enne tegime Britiga trenni. Üle pika aja. Ja ma sain teada, et ma saan oma kehalises teistele trenni teha:D Niiet vähemalt üks kehalisetund ei tule selline hull nagu need meil praegu on. Tegelikult tänase tunni algus polnud üldse hull. Me tegime mingit vabatantsu või midagi:D Vähemalt normaalsem kui murtud tiibadega varesed.
Homme Alice Imedemaal vaatama. Mingi ülivara:D, sest teine inglise keeles on liiga hilja jälle(bussid ei käi enam)

No comments:

Post a Comment