Friday, March 19, 2010

Taanis


Niisiis, Taanis. Tegelikult jõudsin juba eile õhtul, aga polnud aega kirjutada.
Neljapäev:
Kooli siis ei läinud. Chillisin niisama. Siis linna ja sain Mariaga kokku. Vanx tõi kohvri järgi ja Maria saatis mu lennujaama ka:P Aitäh Mariake:D Kaubalennuk oli ikka järves ning lennujaamas oli üks pervo see läbiotsija või see:D NO aussõna. See oli juba imelik. Taani jõudes võttis mind vastu soojus. Ma lollpea läksin muidugi oma talvemantliga aga siin on mingi +10. Ülimõnuuus.
Täna:
Käisime Christiansbourgis. See oli coooooool. (Tegu siis kunagise kuningalossiga) Ma tahan sinna elama minna! Täiega kena klassikaline..ee..maja?:D
Aga mul on ka üks suur probleem. Homme on selline asi nagu Floor Wars. Ma nagu täiega tahaks minna!!! Seal on crew'sid üle maailma. Igaltpoolt. Mingi USA-st, Vietnamist, Hiinast jne. See maksab 150 dkk. Ja mina saaks minna aga mul pole kedagi kaasa võtta:S:S Paul ei saa tulla, sest tal pole raha ning Francis ei võta telefoni vastu:S:S:S
MIDA MA TEEN????

2 comments:

  1. heehee, pole tänu täärt:D aga kui kellegagi minnj ei saa, siis üksi ka ei lähe? Loodan ikka et saad minn, kuna see oleks supakhuul:D

    ReplyDelete