Saturday, March 13, 2010

Kaks battle'it ja üks sünnipäev


Oehhhh. Ma olen niiii vässsu. Reedel pärast kooli läksime Britiga ja saime teistega kokku. Siis Korterisse. Seal oli battle. Väga venelik oli kõik:D Noh loogiline ka ju. Vaadates kes korraldasid. Gerly osales ja Kaspar. Gerly sai edasi ka. Kasparil oli mingi paha tuju vist ja ta tõmbas minema jättes Sandra niisama sinna. Mingi teema oli. Vahet pole:D Pärast Korterit Felixi juurde. Jejee. Väga lõbus oli. Kokku sain magada viis tundi. Maas. Briti kaisus:D Väga kõva pind oli. Hommikul kui Felixi voodisse sai, siis oli nii, et jeeee!! Siis kiirestikiiresti koju ning kella poole neljaks uuesti linna. Kell 4 pidi hakkama see Tallinn Checks Styles. Väga cool oli:P Ja ma armastasin seda houst'i kes seal oli:D:D Kui ma teen peo, siis ma kutsun ta:D Ja väga tore asi oli see, et hip hopi battle'i pani Ita kinni! Wuhuu! We are all very happy for her:P

Ma kirjutaks sellest kõigest palju pikemalt aga ma olen lihtsalt nii väsinud, et ei suuda. Head ööd!

No comments:

Post a Comment