Monday, March 22, 2010

joujou

Hello ppl. Käisin täna hambaarsti juures. Kontrollis. Ta lihtsalt tšekkis üle korra, tegi röntgeni(siin nad teevad koguaeg) ja pani mulle uue aja. Kaasa sain hambaharja ja hambaniite:D Haha. Kollane hambahari oli.
Muidu pääris mõttetu päev. Istusin ja kirjutasin. Suht psühho jutu kirjutasin. Siis tegin natuke researchi WS-i kohta. Nt. mina ei teadnud, et nad olid abielus:O Ma olin mingi oo:D Seejärel jõin kakod ja suhkur tegi mind mind päris lõbusaks. Ma ei tea miks. Läksin rate'i ja lugesin kahtlaseid järjejutte. Üks oli eriti vahva. Tšikk rööviti ära, vanemad ütlesid röövijatele et hui maksamegi lunaraha, röövija oli, et ok, siis teeme nii, et sa abiellud mu pojaga, poeg ja tšikk olid mõlemad mingi whaa, siis armusid, tšikk elas seal veel kuu aega ja siis nad abiellusid. Selline tore lugu siis.
Mariliis on üksi teatris ja Marial on kodus 19 koera.

1 comment: