Sunday, March 7, 2010

Its the night

Mind kummitab "Justin Bieber gets booty" :D
Igatahes, tonight's the night. Juste Debout! Anzu andis mulle lingi kust me seda vaadata saame!!! Jeehaaa! :D:D Nii nii happy:D Ja see algab 36 min. pärast. Can't wait!
Hea päev oli. Poole neljaks linna. Seal sain Kaubamaja toiduosakonnas Gerly, Viiu, Sandra ja Andrega kokku. Ostsime süüa:D Ning siis filmi vaatama stuudiosse!! Mul läks praegu filmi nimi meelest ära, aga see oli igatahes Tommy the Clownist. Sest tema tuleb ilmselt Aprillis Eestisse!! Juhuuu! Veel üks asi mida oodata:D Väga lahe film oli. Kõik õgisid. Mul oli lõpuks kõht nagu nii täis. Ja siis tuli Annu ja andis mingit datlit, mille ma muidugi peaaegu täiesti ära sõin, missest et see maitses rõvedalt:D Pärast seda oli veel rõvedam olla. Pärast filmi oli meil selline lahe asi nagu trenn:D Jah, trenn. Lõpuks läks mul süda pahaks. Päriselt.

Täna nägin jumala lahedat unenägu:O See oli päriselt ka lahe.
Ma elasin kuskil vanaaegses külas koos kahe mehega. Me olime vampiirid. Üks neist meestest oli mu vampiir-boyfriend ka:D Ta oli nagu see, kes mind vampiiriks muutis. Me sõime külainimesi ja kõik oli väga lahe. Aga ühel päeval korraldas terve küla mingi vampiiriotsingu ning kõik tulid meie väikse maja juurde oma tõrvikute ja harkidega. Mu see poiss ütles, et ma peitku ennast saunas. (Ma olin seal külas suht uus ning mind ei teatud) Ma läksingi ja see päästis mu. Teised võeti kinni. Nad pandi ühte kohta luku taha ööseks, et hommikul ära põletada. Kuna keegi mind ei teadnud, siis ma, et ennast varjata, ühinesin külainimestega. Lõpuks aga hiilisin minema sinna kohta, kus teised kinni olid. Ma murdsin luku kuidagi lahti ja siis...
Ma ei tea mis sai:D Mul on kahtlane tunne, et mind püüti kinni. But who knows? Igatahes see oli väga lahe unenägu. Väga filmilik ja romantiline:D Kui ma pärast oma unenägude seletajast järgi vaatasin, mis see tähendama pidi, oli seal, et ma abiellun raha pärast:S Nagu wtf.

Ahjaa:D Ja ühele inimesele tuleb saata random sõnum.:D

No comments:

Post a Comment