Sunday, February 21, 2010

Stay Funkyy


Woohoooo! Väsinud aga hea tuju on:D Täna käisin siis 360nes house'i peol. Esimest korda kui lõpuks sain:D Jee. VÄGA lahe oli tglt. Aga hommikust peale nüüd: Hommikul ärkasin kell 12, siis lebotsesin pool tundi voodis. Lõpuks vaatasin kella ja fuck, ma pidin suht kohe ära minema:D Natuke turbot ja kella kaheks trenni. Oujea. Anzu tegi meile natuke lockingut ka pärast trenni, sest noh, pidu pidi olema ju ka Greg Campbellocki mälestuseks, niiet locking oli teemas. (Lockersid esinesid ka seal, sooo coool) Seejärel ma tundsin ennast natuke jüngrina(:O VPU teab seda nalja:D) Ja siis pusa väel Virru ja Solarisse, kus sõime. Solarisechillarid jess. And then..off to partyy x) Me saime tasuta sisse jee:D Seal oli nagu jah, kahju et ma varem pole käinud. Lahedad inimesed ja chilll. Mulle küll ei meeldi house aga noo vahel võib. Muusika vastu pole mul midagi;)
Mul hakkab nüüd lisakoolivaheaeg juhhei. Aga homme ikka mingit pasaloengut kuulama -.-

No comments:

Post a Comment