Sunday, February 14, 2010

It Might Get Loud


Head sõbrapäeva kõigile! :) Suht nice day oli. Kell 2 trenni. Mu bussid käivad natuke värdjalt, niiet ma jõudsin pool 2 linna. Läksin stuudio ette ja avastasin, et seal pole kedagi:D Päris lahe oli. Siis läksin Rimmi ja ostsin endale kapsapiruka ning mingi šoksi ning hakkasin tagasi astuma:D Häästi aeglaselt. Poole tee peal tuli mulle õnneks vastu Ita, kes ütles, et kedagi ei ole ikka stuudios ja me peame Anzut ootama, kes sõi burksi:D Nooh, õnneks ei läinud sinna jälle ukse taha passima:D Ma vihkan sellist asja.
Trenn läks hästi. Me tegime Birthday Sex'i järgi ühte kavajuppi. Huvitav lauluvalik, peaks mainima:D Agamuidujah, suht niisama oli. Meid oli...8? :D
Õhtul house'i pidu polnud, niiet läksime Mariliisiga kinno hoopis. Ikkagi sõbrapäev ju! Vaatasime "Võib valjuks minna".. Täitsa hea film. Aga ma olin natuke väsinud ja kuna sellel filmil polnud lugu või nii, see oli dokumentaal nagu, siis vajusin ma vahepeal natuke ära:D Kinos mõtlesime hullu ka teha natuke ;) (Mariliis teab miks) , me ju ikka VPU, aga kahjuks meid takistasid kurjad mutid.
Tundus, et tuli natuke segane sissekanne, aga mis teha, ma väga väsinud.

No comments:

Post a Comment