Thursday, February 11, 2010

Fun!


Hhahaaa! Hea tujuuu on! x) Koolis oli lebo:D Alguses inglise keel, kus ma pidin oma kõne ette lugema. Ma ei olnud üldse närvis aga millegipärast hakkas mu käsi värisema. Täiesti haige:D siis lõpuks lõppes see värisemine kätest ära ja läks üle jalga:D Vat see on juba haige tunne, kui jalg väriseb kontrollimatult. Haahha xD Loodetavasti keegi ei märganud. Pärast inkat(mis lõppes varem) passisin ma üle kahe tunni niisama. Ja Mariat ei olnud ka :/ Õõh. Igav oli. Seejärel hakkas kunstiajalugu, mis lõppes KA varem:D Ehk jee. Siis käisime Vaala galeriis ära. Seda värviõpetuse näitust vaatamas. Päris mõttetu näitus oli. Mulle ei meeldi abstraktne kunst. Pärast seda läksime joonistamisse, aga selgus, et seda ei olegi:D Meile anti kodune töö. Ma pean joonistama Johnny Deppi ;) wuhuu! Teised läksid bowlingusse ja meie Mariaga koju.
Pool kuus tulin tagasi linna ja sain Mariliisiga kokku. Chillisime Virus:D ja tegime rahaarvendusi. Ta tuli mu trenni ka fotograafiks:D Tegime pilti kõik koos ja jee:P Kahjuks paljusid ei olnud, sest need taunid arvasid et trenni ei toimu. Hästi hea tuju oli:P Nalja sai. Tahaks juba neid pilte näha:D

Igatahes, see nv. tuleb heaa!!! x) Homme Anethi sünnale, laupäev on circle ja pühap. trenn ning House'i piduuuu! Wuhuuu

No comments:

Post a Comment