Friday, February 26, 2010

Freak!

Türa Steven, sa oled hale. Nagu seriouslly. Mis sa arvasid, et sa varastad ja varastad ja vahele ei jää. Aussõna, ma teadsin, et sa oled idioot, aga et lausa nii suur. Kurat, seda ei oleks ma arvanud. Ok, ma tean, et Steven seda teksti siin niikuinii ei loe, aga mul on lihtsalt vaja midagi öelda. Ehkki, kes teab, võib-olla loeb ka. Järsku stalk'ib mind, ega ma ei imestaks.
Aga jah, nii ongi nüüd asjad. Anzu tegi mulle just report'i asjade käigust:D Haledik jäi kaamerate peale. Tegi mingit hullu massivargust riietusruumides.

Aga nüüd headest asjadest ka:) Maalisin täna ühe pildi ja käisin kinos. Shutter Islandit vaatamas. Täiega lahe oli! Soovitan kõigile. Leonardo Di Caprio on ikka ülihea näitleja.
Esimest korda siis Cinamonis ka:D

1 comment:

  1. Kui te selle Steveni mingi kell kuskilt kätte saate, siis paluks mulle ka teada anda. Teeks ta elu ikka rsk nii kibedaks, et ta mäletab seda elulõpuni. Minu lapsel varastati samamoodi eile jõulukink ära ja mitte odav. Nüüd ei julge last trenni enam lastagi. Kui lasen, hakkan ise kaasas käima, tukk taskus:) Muud varianti ma ei näe,

    ReplyDelete