Saturday, January 9, 2010

WTF is going on?


Mind ajavad inimesed närvi, kes oma telefoni vastu ei võta - aga te ju teadsite seda eks? Noh, veel rohkem ajavad mind närvi inimesed, kes ütlevad mulle, et tavai, helista mulle homme ja siis kui see homme käes on, oma telefoni vastu ei võta. Kusjuures, ma ei räägi praegu mitte ühest inimesest, vaid kahest! Lugupeetud F&P, palun võtke oma telefon vastu. Me pidime täna kuskil kokku saama!!! Urr!!
Igatahes, täna käisin linnas emaga:P ja ostsin Nupsile kingi. Selline vahva kink on:D Ja täna oli selline cool asi ka, et ma nägin täna öösel mingit Maci unenägu ja täna sõingi Macis, mida ma tavaliselt ei tee. Pretty cool huh? :D:D

Unenägudest veel niipalju, et teate, see mu unenäopüüdja päriselt ka töötab. (Sain selle mingitelt coolidelt Kanada indiaanlastelt:D) Kui ma olen Tallinnas, siis noh, ma vahel ikka näen unenägusid, aga siin ,selle all magades, näen ma iga öö midagi. Olen seda juba tükk aega tähele pannud. Nice.

Ratsutama tahaks ka minna.

1 comment:

  1. hahahahh:D:D:D see harryasi on hea(Y). Ja prooviks ka unenäo asja.. aga värk on selles,et selle tegi Gigi mingi 100a tagasi:D niiet ei tea, kas mõjub

    ReplyDelete