Sunday, January 3, 2010

Ror

3s jaanuar. Mind äratati kell 12 üles, et ma Sohviga õue läheksin ja pärast seda on mul olnud terve päeva kohutav väsimus. Köha on ikka tagasi ja lõunasöögi ajal pidin ma peaaegu lämbuma. Mhh.
Tänama mõikasin, et ma ei oska pakkida. Asjaks oli tavaline ristkülikukujuline väike ee... karp:D Ja see kuidas mina seda pakkisin.. Mul on tõsiselt vaja mingeid pakkimiskursusi vms.
Oleksin võinud täna minna ühe kunstniku näitust vaatama. Täna viimane päev. Aga ma olen terve päeva lihtsalt nii uimane olnud, et ei suutnud.
Need olid siis tänased mõtted.. See on kõik. Ei ole just eriti busy day. Vähemalt ei hakka mul homme kool nagu neil siin. Vaesed lapsed.

Unes nägin ma, et oli kevad ning mina ja veel mõned suvakad inimesed(keda ma unenäos vist tegelikult tundsin) istusime Pirital mere ääres. Seal, kus on see imelik asi vees. Lauluväljaku juures. Ja korraga tõmbas meri tagasi. Enamus inimesi läksid merepõhja kõndima ja sealt u. teokarpe korjama aga mina nägin, et meile läheneb hiidlaine. Teised nägid ka seda lõpuks ja kõik hakkasime jooksma. Õnneks oli seal juures mägi, kuhu otsa me siis kõik ronisime. Selline looduskatasroofi eest põgenemise unenägu.

2 comments: