Wednesday, January 13, 2010

Nohu


Normaalne. Ma tulen Tallinna tagasi ja jään JÄLLE haigeks. Köha noh... seda eriti ei ole, aga mul on NOHU!! Vastik asi. Äkki tuleb see liigsest juustusöömisest... haha:D Meil käis täna sotsiaaleetikas(väga mõttetu tund) rääkimas üks hull naine:D Ei muidu rääkis väga toredat juttu, aga üks asi ole väga haige. Et kui liiga palju piimatooteid sööd, siis see tekitab sus mäda xD Hahahahaa. Mäda ei teki mingist juustust, ja kusjuures mäda ei ole üldse orgasismile halb tglt:D See ju just kaitse eesmärgiks tekib.. Aga noo ju siis juust on kuulutatud ohtlikuks nende lahedas alternatiivmeditsiinis. Veel teine lollus mis mulle meelde jäi (ei ole nüüd tema enda jutt:D) oli, et mingid lahedad vene "teadlased" uurisid, et pärast iga vahekorda jääb naise sisse natuke seda meest xD Et ükskõik, kas kasutad kondoomi või mitte, siis mingi võlujõud jääb ikka sisse. Ma tahtsin valjusti naerda aga auditoorium oli nii vaikne, et ma ei julgenud. Aga hahaxD See on sama võimalik kui see, et kui ma ühte teatud kohta oma kõrvas näpistan, muutun ma nähtamatuks. xD .. Loodetavasti mingid lollid seda uskuma ei hakka.. On ju selliseid inimesi, et kui keegi, kes ennast professionaalina esitleb, midagi räägib, siis kohe seda usuvad. Kahjuks tunnen ise ka selliseid.
Aaagaa veel. Pärast vahvat sotsiaaleetikat oli laulmine. Ei no juudas. Seal tekkis meil väike nali ka.
Pille Marialt: Mis tüüpi laul see on?
Mina teen Maria ees käega suud: Ballaad.
Pille: Marilin, lõpeta edvistamine. Poisse pole ju!
Hahhaaaa:D Enamus kunstiinimesi on reisil ja Kristian&Henrik lasid üle. Mis praegu tuletab mulle meelde... Vist järgmine nädal on ju Just Debout'i eelvoorud soomes ja Nordic Moves. Ma tahan kaaa:'( Aga ei saa.. Vähemalt Les Twinsile saan:P Allright!
Nii ja pärast musa sain Britiga kokku ning läksime Eat'i sööma ja oma tantsuvideot arutama. Me teeme sealt mingi osa koolis vist xD Hahhaa. Päris põnev..

No comments:

Post a Comment