Saturday, January 30, 2010

Les Twins


WIIIIIIIIIIII!! JEEEEEE!! Ok, ma ei suuda oma emotsioone siin väljendada. Täna käisin .. LES TWINSIDEL!!! Im in love 4real. Nad on lihtsalt nii perfectod ja tantsivad nii hästi ja on niii kenad ja ee..ma ei tea.. naljakad?:D Igatahes supperrr! Koolitus ise läks vääga hästi;) Kava oli coolio. Pärast nad tantsisid meile ja meil oli vahepeal isegi cirkel:O Ja ma ütlen suht hull on tantsida, kui sa midagi ei oska, selliste inimeste ees. Oeh jahh. Igatahes, ma olen überexcited. MITTE kellelgi teist, kes seda blogi praegu loevad, ei olenud paremat nädalavahetust. (Vähemalt ma arvan nii:D Kui seda loeb keegi, kes käis ise ka, siis võib tema nv-d minu omaga võrdseks pidada) Tegin kolm videot ka;)
Pärast koolitust ja asja läksime Kompressorisse ja oli chill. (Mina, Mariliis, Viiu, Sandra, Andre ja Ramo) Pärast tulid Briti ja Eneri ka. Nad olid käinud puuetega lastele tantsimist õpetamas. :) Ma ostsin mingid ülimagusad pannkoogid, mida ma ei suutnud isegi pooleldi ära süüa. Bläh.

Homme pean hakkama kirjutama esta esseed :S:SS:S::S:S

No comments:

Post a Comment