Friday, January 29, 2010

HOMME!

Homme on siis see suur päev, mida kaua oodanud oleme. LES TWINSI KOOLITUS!! Like übercool. Ma olin täna terve päeva excited ja ajasin Mariat nendega närvi:D ala : "OMG, nad peaksid kuskil praegusel ajal juba lennukist maha tulema" ja "mis sa arvad kes neile vastu lähevad?" stiilis.
Täna käisime me uisutamas. Harjumäel:D See oli haige xD Me olime Mariaga nagu mingid haiged vanamutid(alguses sõitsime nende abiasjadega) . Täiega irnusime lihtsalt. Aga lõpuks hakkas külm ning mu jalg läks pingesse. Siis tulime tulema. Läksime Mysticu eest mööda ja ma pidin kohe Mariale marki tegema. Väga hea prank oli(Y). MINA sain naerda.
Pärast kooli oli meil plaan minna Britiga ühele peole, mis asus linnast väljas. (Missest et lubasin endale, et magan tänase öö korralikult, et homme ilusasti puhanud olla) Lõpuks ikka ei läinud, sest selgus, et buss sõitis sinna ainult neli korda tööpäevadel ja kaks korda puhkepäevadel, niiet jäi ära. Britil on homme see puuetega laste asi kaa:D

Täna on siis veel selline asi, et 29. jaanuar - Heeringa päev. See ei ole tore püha. Ei ole kohe üldse. Suht rõve hoopis, kui aus olla.

Ahjaa, seda ka, et ma vaatasin selle "Mis su nimi on?" ära ja see on lihtsalt liiga ülespuhutud. Midagi eriti rõvedat seal ei ole. Gaystseene on üliväha niiet.. Inimesed on imelikud, et sellise tühja asja peale närvi lähevad.

No comments:

Post a Comment