Thursday, January 7, 2010

Fail Again


Fail, fail again! Maria on siiski miljon korda vähem fail kui mina. Mis te arvate, kas ma käisin täna kinos??? EIII! Mis te arvate, kas ma käisin täna poes???n EIII!!
Aaaahahhhh!! Toivo jäi haigeks ja see rikkus kõik ära ning miks ma poodi ei läinud... nohh öelge seda ise mulle, sest mul endal pole õrna aimugii!!:@ Tegelt, ma praegu mõtlen... ei ole veel hilja. Ma vist ikka jõuan poodi kui ma kiiresti teen:O Ohooo! Väga hea.
Ja üks inimene pani mind eile õhtul ühe asja pärast põdema..
JAh, eks on tore põdeda asja pärast, mille pärast põdeda pole mõtet. ..
Homme on reede. Ja nädalavehtus. Ehk midagi tuleb teha. Ning kui homme on reede, siis täna on neljap. ehk mul oleks trenn, kui ma Tallinnas oleks. Hm.
A borabora. (Kusjuures ma ikka ei tea veel selle laulu nime)

Aga ok, ma nüüd lõpetan oma närvitseva postituse, lähen poodi ja ostan endale midagi juua. (If you know what i mean..) + midagi vanaemale:D

No comments:

Post a Comment