Friday, January 1, 2010

2010!!!


Niisiis..HEAD UUT AASTAT minupoolt kõigile!! Loodetavasti tuleb 2010 hea aasta. Seriously hope so. Eile muidu olin perega. Kahju:( Tglt Paul oli linnas. Ta helistas mulle kell 4 ja soovis head uut aastat:D Hull kisa kostis taga. Aganoh..
Taanlased on igatahes hullud. Neil müüakse siin igalpool poodides tonnide viisi rakette ja mulle tundub et inimesed ostavad neid ka tonnide viisi koju. Hullult palju lasti. Otse meie eest tänavalt ja kõrvaltänavatest. Tegelikult nad alustasid juba kell 3 päeval. Ma tõesti ei tea miks:D Nagu ma ütlen, taanlased on hullud. Aga põhiline oli ikka siis kui see nende mingi uusaastahümn oli telekast ära lastud, siis läksid inimesed õue ja see oli ikka lahe. Meie üleval pidas mingi tüüp pidu ka ja nad kuulasid väga valju muusikat, niiet mu ema pidi minu toas magama:D (siia ei kostu eriti)
Eijah, vahva. Täna hommikul kui õue läksin oli vaatepilt päris masendav. Mul on kahju inimestest kes selle ära peavad koristama. Täielik sitaladu.

Ja ma nägin täna pargis jää peal ühte huvitavat lindu. Ma pean veel vaatama mis lind see oli. Mingi haigur või midagi:)


Head uut aastat siis veelkord kõigile!!

No comments:

Post a Comment