Tuesday, December 22, 2009

Taanis


Normaalne pilt jeess:D Mul natuke raske kirjutada praegu, sest Sigrid mul süles ning ainult 1 käsi on vaba. Ta on ikka nii pisike veel. Ühe kuune. Ja mu ema ütleb, et tal on tulnukasilmad.
Aga asja juurde. Back in Danmark for Christmas. Tallinna lennujaamas passisin eile u. poolteist tundi rohkem kui oleks pidanud. Lennuk millega sõitsin oli mingi mängu oma u. Pole varem niii väikse lennukiga sõitnud ja õues oli lumetorm, hmm... See oli śelline, et ühel pool olid kahesed istmed ja teisel pool ühesed. Ainult üks stujardess. Õnneks sain vähemalt tasuta süüa, kuna lend hilines nii palju. Stockholmis ma oma lennule muidugi ei jõudnud, mis tähendab, et ma pidin seal ka u. tund aega passima. Noh, see lennuk millega ma Kopnhaagenisse sõitsin, oli täiesti vastanlik Estonian Air'i lennukile. Big! Ja mul oli täiega mõnus koht. Pealegi sai seal ekraanidelt multikaid vaadata:D
Aga mu käsi on juba suht väsinud sellest ühe käega tippimisest, niit bye bye

No comments:

Post a Comment