Sunday, December 6, 2009

Nädalavahetus


Niisiis. Laupäeva ja pühapäeva raport. Laupäeval alguses Viiuga kinno. Noorkuud vaatama. Noh, norm. Ega mulle need Videviku värgid tegelikult ei meelde, aganohh..kui ikka nii kuulus film ja seal Robert Pattinson on, siis tuled ikka üle tšekata. (hah:D mul tuli sellega meelde, kuidas mul oli suvel Saaremaal hästi igav ja ma tegin mingisse suvakasse foorumisse kasutaja ja ütlesin 12 aastastele Twilighti fännidele, et see sakib sajaga. Ma ei mäleta mis nad vastasid. ) aga edasi. Siis hakkas päeva feil osa. Ma sain kokku Maria ja Matthiasega. Viiu läks oma sõbranna juurde. Ja siis selgus, et me lähme sinna kuradima Kostiverre kolmekesi. Ehk mina, Maria ja Matthias. Saate aru, me lihtsalt istusime seal pooltühjas bussis ja mõtlesime: Tahan äraa!!! Tulime siis seal Kostiveres maha. Tühjus, pimedus, mingid lahedad Kostivere noored. Seejärel tuli Andre oma mingi sõbraga ja viis meid sinna korterisse. Õuduuus!! xD (ei ole naljakas tegelt. Aga sel hetkel olime nii šokiseisundis, et lihtsalt naersime) Tapeet koorus maha, mööblit polnud, vetsul polnud ust ees!! Sel hetkel kadus mu "võtame huumoriga" moto ära ja asemele tuli: "Ilma naljata. Me peame siit kaduma". Siis tehti palju kõnesid ja selgus, et Viiu otsis ka pidu. et nad ei viitsinud seal passida eriti. (tema ja ta sõbranna) See otsing oli ikka suht hull:D Sandra õppis kodus, Kasparil oli mingi tööpidu, Gerlyl oli sünnipäevapidu.. Lõpuks suutsime kokku panna sellise plaani: Anethi(kes elab Lool) isa tuleb meile järgi, toob meid Loole, sealt läheme marsa peale ja sõidame Tallinna. Noh, siis oli plaanis auk ja ööseks saime Matthiase juurde. Nii läkski. aga mitte kohe:D enne istusime veel seal sitakas ja mängisime kaarte. Vetsus käia oli hästi vahva. Mina käisin!:D See oli põhimõtteliselt nii: Kõik välja!! ja siis sain käia:D Nii ja edasi.. Anethi isa tuli meie vastu ja sõitsime turboga Loole. Viimasel minutil jõudsime kohale, sest marsa oli juba seal. Õnneks jõudsime. Ja saate aru, marsa pealt maha tulles olime kõik nii, et: Tallinn!! Lõpuks ometi!! Kõik olid ülihäppid:D Siis me sõime natuke kanaburgerit ja nägime Henrikut, kes läks kinno:D Ja seejärel tahtsime Protsesti minna. see oli reserveeritud:S Sitt. Ei saanud. Levika tšekkisime ka üle, aga seal oli eriti vaikne. Mingid tüübid mängisid lauamängu:D Kogu selle aja pidasime ühendust Viiuga. Õnneks Levikas Viiu helistas ja ütles, et me võime sinna tema sõbranna juurde tulla. See oli lifesaver. Feil osa oli läbi. Aneth läks minema ja meie Hiiule. Seal oli täitsa lõbus. Me mängisime joomismängu:D ja Viiu sõbranna Tairi(vist kirj. nii) jõi khmm.. natuke liiga palju ja ahistas Matthiast. See oli tõsiselt haige. Kuskil kella 1 paiku ajati meid minema. Matthias sai kõrvakiilu u.:D Ok, not funny. Siis oli suht õudne. Aga läksime siis minema ja hakkasime Mustamäe poole jalutama. Ja Matthiase juures magama ning see oli suht kõik. Sel ööl tekkis lause: "Maria, su tagumik on minu oma vastas. Palun eemalda see!" :D:D Jess. Ja ma nägin unes, et ma olin neeger.

Täna olen põhimõtteliselt terve päeva õppinud:S Geoks. Ja sittagi ei oska. Sinna house'i peole ei läinud, sest Viiu ei viitsinud, ta magas:D Ja mina pidin ka õppima niiet. Nüüd, tagantjärele, mõtlen, et oleks võinud minna. Trenni asemel kasvõi. Anzut ei olnud ning me pidime ise trenni tegema. Jahhhh...suuht mõttetu oli:D Britit ka ei olnud niiet..:S

Homsest hakkab arvestuste nädal!!! :O

No comments:

Post a Comment