Saturday, December 26, 2009

Imma be


Teine jõulupüha siis. Hommikul äratas mind Sof kell 8 üles ja nõudis väljaminemist. Mis mul muud üle jäi. Õues oli nii tugev tuul, et see puhus Sohvi kõrvad üles. Haha:D See oli päris hea:D Siis üritas ta mind veel parki vedada, aga ma hui viitsingi. Tulin tagasi tuppa ning läksin magama.
Meile tuli täna küll Tyge õde oma pojaga ja tglt ta on praegu ka siin. Muidu täna kellegagi kokku ei saanud. Ja mõtet vist ei oleks ka olnud, sest ma tahan poodi minna aga siin on raudselt kõik poed kinni. Homme ka suht kindlalt:/ Aga mul on vaja asju ostma minna:D
Täna nägin ma unes, et meil oli tund, meie vana klassiga ja keegi 12ndik oli mu kotti oksendanud, kuna ta ei jõudnud vetsu.

2 comments:

  1. hea uni, väga hea uni!!:D:D
    ma sain teada, et ma ei saa soome-rootsi kuna kohad oli täis, aga ma väga kurb ei olegi kuna henrik ja kristian ei saanud ka:D(miks ma selle üle küll rõõmus olen!?!?!!?:/:D)

    ReplyDelete
  2. hahahha:D maria. ei tglt ma saan aru. siis ma ka ei viitsiks eriti.

    ReplyDelete