Saturday, November 14, 2009

Jabbawockeez + Dinosaurused:D


Oeh. Great weekend!! Päriselt! Reedel oli meil esimene Jabbawockeezi koolitus. Hahaaa! so good!! Ehkki mulle meeldisid tänased kavad sellest kavast rohkem, mis me seal tegime. Alguses läksime Danceacti, siis me ei leidnud õiget kohta üles:D Suht võimatu, eks? Aga no see oli nii: Me läksime sinna eeskoridori, ning seal on need hallid uksed. Sealt tagant kostis musikat. Oma lolli aruga, mõtlesime me, et seal on kohe trennisaal xD Ning ei julgenud sisse minna. maria helistas kellelegi ja küsis nõu xD haha. Me feilid. Noh, lõpuks ikkagi saime ja trenn oli VÄGA HEA! Me olime siis teises grupis, ehk hiljemas. Seal oli paar Limpa.ru-kat ka:D Aa ja Risto, Anzu, Laura ning ee..seekuidasiganestapärisnimion ka:D:D:D Pärast seda läksime mina ja Mariliis Eneri juurde. Maria ei tulnud, tal vist ei olnud tuju. Noh, igatahes päris vahva oli:D Briti vajus JÄLLE ära. No on tüüp :D
Järgmine hommik Mariliisi juurest sinna dinosauruste värgile. Alguses sõitsin trolliga valele poole, niiet lõpetasin Väike-Õismäel, aga polnud viga:D See asi oli lahe! Täiega realistlikud. 4real. Ehkki mulle oleks meeldinud, kui oleks rohkem nende dinosauruste kohta räägitud. Aga mis ikka, see pidigi ju laste jaoks kohandatud olema, sest väikseid oli palju. Ju siis neile meeldivad dinosaurused:D Mulle meeldisid ka.. Jooksin kodus ringi ja möirgasin. Pärast, mitu aastat hiljem, avastasin mingi vana märkmiku, kuhu oli kirjutatud; Ma mängin koguaeg saurust. PÄRISELT KAA! :D
Saku Suurhallist tormasin ma jälle Danceacti. Ülilahedaid kavasid tegime. Ning muidugi tegime ka nendega pilti! ;)

Üligreat! Nüüd puhkama ja homme on trenn x)

No comments:

Post a Comment