Tuesday, November 10, 2009

Ich habe ein schlechte Aussehen Tag!


Nagu tõsiselt! (Loodetavasti kirjutasin õigesti:D) Juuksed on rõvedad, nägu on rõve ja miljon muud asja veel! Kool oli mõttetu. Teatriklass läks Marti jooksma Riigikokku koos väikestega ning mina ja Maria passisime niisama koolis. Täna oli keraamika ka!!! Kusjuures seekord ei olnudki nii hull:D Teema oli "Jõud". Noh, vähemalt ei pidanud mingit svammitükki joonistama. Me tegime Mariaga kiiresti ära ja põgenesime koju:D Maria/Mariliis läksid õhtul kuskile Kosmikute kontserdile ja mina TRENNI!! Anzu tegi meile ühte kava, mida ta oli Soomes õppinud. (Les Twinsi koolitus::O:O!!!) ja see oli väga lahe, aga algus oli mul väga võimatu:D No ma feil. :D Enne trenni ma sain veel HEELYSE ÕHUPALLE!! Wuhuu! Ja Kaspar sõitis Heelystega. Kusjuures, mitte ühtki korda ei käinud käna, niiet tubli! uudist on kaks: Üks väga hea ja teine mitte nii hea. Esimene on, et Siim on tagasi!!! Wuhuu! :D Ja teine, et koolitus ei toimugi Jõgeval, vaid Tallinnas stuudios ja millalgi on veel Jabbawockeeside koolitus Danceactis!! Ossavana!!

No comments:

Post a Comment