Tuesday, November 24, 2009

Boraborabora

Ma ei mäleta. Eile ma vist ei kirjutanud. Aganoh, suht suva päev oli ka:D Kool ja siis pärast kinno 2012 vaatama. Suht mõtttetu film, ainult eriefektid olid head. Ahjaa, ei olnud midagi nii suvakas. :D eil oli nii, et Mariliisi vend pidi JJ'sse minema, sinna laste gruppi. Noh, läksime sinna, siis Johannes avastas, et tal on riided koolis. Mariliis ja tema läksid nendele järgi. Niikaua mina passisin riietusruumis ja aitasin mingil väikesel tüdrukul pluusi seljast xD Nii, siis jõudsid Mariliis ja Johannes tagasi ning Johannes keeldus trenni minemast! Talle ei meeldinud ta pluus. Ehkki see oli just lahe ja suur ja noh nagu olema peab:D Aga eii, ta tahtis kokku seda maikat xD Iu. Seejärel me üritasime teda veenda vähemalt vaatamagi tulla, aga ikka EI! Lihtsalt jonni pärast. Me vaidlesime u. pool tundi ja läksime seejärel ära:/ Jess.

Täna ma ostsin endale põlvikud:P Must-valge triibulised. Need tuletavad mulle meelde, et ma tahaks täiegaaa lockingusse minna. Mulle nii meeldib see stiil ja need riided ja... Oeh, ma ei taha mingi wannabe olla, mu ema võiks maksta :'( Siis ma leidsin veel ühe pluusi Kaubamaja noorteosakonnast. Briti ütles, et sealt ei leia küll elu sees midagi lahedat, aga ma ei tea, täitsa normaalsed asjad olid minu arvates:D Vähemalt selles nii-öelda poiste poolel. Teisel pool ma ei käinud.
Täna trennis tegime jälle selle sama laulu järgi kava (Nu World Hustle - Fresh) . Ja siis Anzu muutis seda ja muutis..ja kõik olid: e midaaa??? Ja tegid valesti:D

No comments:

Post a Comment