Friday, October 9, 2009

vabalava


On vabalava päev!! Päev algas tavaliselt, vahpeal saime koolisõrmused kätte. See oli sellise väikse tseremooniaga Katariina kirikus. Pidime mingit vannet lugema ja kommi saime:)
Ma pidin täna veel ühe korra(viimast korda, jee) kehalises käima. Haigee! Vihma sadas ja kül tuul oli ning ma pidin jooksma. Pärast kooli jõudes läksin kiiresti puffi ja ostsin teed. Vaene Maria pidi üldse 14 ringi jooksma ja kuulitõuget tegema. Ning ta peab ühekorra veel kehalisse minema. Poor her! Seejärel me läksime Maria vanxi juurde, kus me sõime ning MAria vahetas riided ära ja siis linna tagasi. Ma otsin endale laheda pluusi:) Suure ruudulise meestesärgi. Ja seejärel......VABALAVA! Ma pole kunagi varem käinud. Jah, mul on häbi. Lihtsalt varme mind see ei huvitanud ja kui hakkas huvituma, olin mal alati busy. Vabalaval oli väga lahe. Täiega hästi laulsid. See üritus pani mind kohe mõtlema, et meie kool on ikka see kõige-kõige:) Kahjuks päris lõpuni ei saanud olla, sest mu buss läks ära ja Vanx juba mässas.
Appi kuidas mind ajab närvi, kui sulle meeldib keegi, aga ta on lihtsalt suht kättesaamatu. Või isegi kui ei ole;) siis on ta hõivatud või ei ole sinust huvitatud. I'm sorry, but how long is this gonna last? I need ... (mõelge ise siia sõna) too!

2 comments: