Sunday, October 4, 2009

Mhh

Ups, unustasin eile kirjutada. Ja ega mul praegu ka eriti aega ei ole. Ma vaatan mingit sellist filmi nimega Feardotcom aga samas peaks magama minema, kuna mul on mingi haige väsimus:S Mariliis vaatas ka alguses aga enam ei viitsi:D
Laup. me saime Mariliisiga linnas kokku, käisime FIBIT'il ja tregimne oma khmm.. videot:D Natuke mark oli teha seda linnas aga it's worth it! Täna KUMU's Mariaga ja siis trenn. Kumu oli jumala lahe. Ma jõudsin nii vähe ära vaadata. Õuna skulptuurid, Eduard Wiiralti ja siis kaks saali veel. NO mulle meeldib selline klassikaline kunst niiväga, et ma uurin iga maali ülimalt hoolikalt. Üks tund läks vähemalt ühes ruumis:D (ümardatult) Mul tekkis kohe selline maalimistuju, et tahtsin lihtsalt koju joosta ja maalima hakata. Ja koju ma jooksingi, aga maalimisest ei tulnud midagi välja. Trenni pidin tormama hoopis.

2 comments: