Monday, October 19, 2009

Jüngrite värbamine on alanud!

Jah, nii see on. Muidugi ei saa keegi olla samaväärne kui The Jünger (või siiski saab?) , aga väiksemaid jüngreid on ka vaja. Nüüd on probleem ainult selles, et kas ma olen siis valitavate hulgas kui üks kanditaat, või siis kui VPU agent. Raske, raske. Kui M'id oleksid mu kõrval, siis oleks vast lihtsam otsustada ja oma spy-identiteeti mitte paljastada. Eks vaatame mis saab!

Aga aitab hullust jutust:D Esmasp- jälle:S Õnneks lähe ma kolmap. õhtu minema, niiet vaheaeg hakkab mul kaks päeva varem!! x) Koorikad on ikka ära ja ma suht meeleheitel. Nad just kolmap. õnneks koolis tagasi, niiet natuke saame rääkida.
Suht booring päev oli. VUP-i klatš käis koolis:D Pärast tunde läksime Nupsuga, ostsime mulle uued pliiatsid ja selle koti:)

Wyclef Jean - Mona Lisa (täiega teemas laul)

No comments:

Post a Comment