Friday, October 23, 2009

In here

Haha. Mtv-st tuli just mingi hullu arvutimängu, kuhu on oma hääle andnud nii Ozzy Osbourne kui ka Jack Black, reklaam. Täiega hull mäng xd. Ja mul on tunne seda mängidaa!! Ma imelik xD for real!
Igatahes, mõte on selline, et tahaks Tartusse minna:( Aga suht võimatu või mis. Kui keegi just oma eralennukit laenata ei soovi? Kui soovib, siis palun, nr. on siin: 20317110. :D:D okok.
Ma tšekkisin täna selle teise pargi ka üle. Very nice. Esimene meeldis rohkem, sest seal oli tiik:D Normal. Muud polegi täna veel jõudnud eriti teha. Kirjutanud olen ja telekat vaadanud. Aga ohoo :O täna ju reede! Peaks linna minema;) Kui muidugi keegi saab. Ega ma üksi ka ei lähe.

Poor Mariliis/Maria , koolis täna.



Btw. Facebook ütles, et ma abiellun järgmine aasta kellegagi, kelle nimi algab J-tähega.

No comments:

Post a Comment