Friday, October 2, 2009

hahaaaa


Oijummel, ma sian just ühe asja teada. Ei saa seda siia kirjutada, aga see paneb mind nii naerma kui nutma.
Eile ei olnud aega kirjutada, aga meil oli .... RETSIMINE!!! Juhhei!!:D Meid riietati valgetesse ürpidesse ja maaliti nägu huulepulgaga ära. Mõnedele visati äädikavett peale ja jumal teab mida veel. Hais oli ikka rõveee. Pärast tunde viidi meid Raekoja platsile kus me pidime laulma. Siis läksime snelli tiigi äärde ja meid visati munadega ja tehti igasugu muid rõvedusi. Teatevõistlusi tegime ka:D Seal õnneks saime need sitased valged ürbid seljast. Mu püksid olid suht munased. :/ Ja siis tulid toad. Oli mingi ülekuulamisvärk, VHK otsib superstaari(mille me Mariliisiga feilisime:D) , Võta või Jäta(kus ma pidin laulma. lambist panin mingit endamõeldud lugu) , muna suus tüdrukutel poiste küünte värvimine ja poistel tüdrukutele lipsu tegemine) , kirjandusklubi(mille ma ka feilisin:D sain kolm punkti, teised said kolmteist või midagi) ja muud vahvust:D Ei täiega lahe oli. P-ärast seda trenn, kuhu ma läksin ikkagi suhteliselt puhta näoga, va. kaelel tehtud "õmblus" ja "peer". NOjah:D Ega kedagi ei kottinud:D Trenn oli ka hea. Ei olnud mingi turbo-minaväsinud-Anzukuri-hulllus mix. So it was goooood...good...GOOD! Aga pärast seda päeva vihkan ma Barni-laulu igavesti!
Täna oli meil matk. Kakerdaja rabasse:D Kaur käib seal vabal ajal kakerdamas. Mõnus matk oli. Pärast sõime vorste. Need, kes rattaga tulid-ei vedanud! Nad pidid palju kilomeetreid sinna kohta väntama,kuhu meie bussiga saime ja pärast matka kohe uuesti tagasi tormama. Kristjan tuli BMX-iga. Ägenzz:D

No comments:

Post a Comment