Sunday, September 13, 2009

Trennipäev


Lõpuks ometi sain täna üle kahe kuu hobuse selga. Meloodiaga sõitsin(Pilt on vana). Pole temaga kunagi varem sõitnud, niiet jah, täitsa uus. Seda on täiega tunda, et ma pole kaks kuud ratsutanud. Et jahh.. :D Aga ega ma vist tihedamini käima hakata ka ei saa. Hea treener oli muidu. Ma ei mäleta mis ta nimi on.
Tagasisõit oli meil lahe:D Sattusime sama mehe otsa, kes meid sinna enne viis (Marsajuht). Alguses sõitsime valele poole. Ojaa! xD Tegime temaga ringi ära, vahepeal käisime poes ja ostsime juua. Siis ta rääkis veel meiega. Natuke rohkem aega läks tagasisõiduks, aga pole hullu! Siis koju ja õhtul uuesti trenni. Tantsutrenni siis seekord:D
TEATE!:O Joel oli seal seekord ja mul oli võimalus seda lahedat kavavärki talle teha. Aga siis rääkis ta meile mingit asja (ei viitsi hakata siia seletama:D) ja ma mõtlesin, et ee...ootaks veidi. Sest ma ei pea seda ju kohe tegema.
Agaaa väsinud nüüüdd. Ja tahaks oma sünnat x))

2 comments: