Saturday, September 12, 2009

Reede


So..eile Mariliis minujuures, niiet kirjutada ei saanud. Tegelikult ma üritan praegu ka häästi vaikselt kirjutada, et teised üles ei ärkaks.
Igatahes eile oli selline värk, et meie pidime Mariliisiga minema nendesse näidistrennidesse. Hype'i me kahjuks ei jõudnud, niiet siis hip hopi. MINA EI SAANUD! Nii kohe räägin:D Algusest peale. Alguses me chillasime seal ees ja tšekkisime seda hype'i trenni. Ja ma nägin Jüri!!! Siis näitas Ita mingi lehe peale ja et me paneksime Mariliisiga oma nimed sinna kirja. Ei tea miks. Ma küsisn ka. Ja siis ta vastas, et noo, sa ju tahad siia gruppi tulla (või midagi sellist xD) ja ma imestunult: Aga ma ju juba käin teises grupis! Haha:D Mul pidi olema vist päris jahmunud nägu peas. Ta mingi aa.. noo, pane ikka. Ma panin, aga mingeid isikuandmeid ei pannud. Hanna pani ka. Mariliis igaksjuhuks ei julgenud xD Oleme lahedad. Seejärel läksime kõik üles, sest see pidi toimuma seal. Me lihtsalt seisime seal ruumis ja Anzu tuli sisse ja mingi: ee mida teie kahekesi siin teete? (mina ja Hanna) Me : Tulime trenni! Ta: ei saa(vms.:D) Välja! Nagu midaaaaaaa??? Miks meie sinna ei saanud:/ Ma olin mingi eiiiii... ta on mu sõbranna!! Ja haarasin mariliisi jalgadest kinni xD Anzu: No ja siis, et sõbranna. Teie kaks, välja! So we had to go... :( Nagu väääga nõme. Raudselt kui me ei oleks tema grupis käinud, siis ta ei oleks meid välja visanud. No täitsa vingutuju oli siis. Mingi teine tšikk küll sai:/ Me lahkusime ja vaene Mariliis jäi üksi...
oh, ja mis meil siis teha oli. Ostsime Droksikale sütt ja tubakat ning chilasxime seal ukse taga. Tegime nõmedaid nalju ja pilte ja tantsisime:D Igav oli. Aussõna!
Siis lõppes neil trenn ära!! Jeje! Ja Mariliis rääkis ühest õudsast asjast. Järgmine tõestus on sündinud! Jajah. Pärast trenni me läksime mu ema töökoha taha ja tegime Droksikat:D Hanna oli ka.
Ei agajah, lahe oli. Ma käisin getoriietes ringi. :D kahjuks väga kauaks linna ei saanud jääda, sest kodus kõik ootasid, et mingit sünnavärki teha. Ma sain kingiks kaks plaati ja 400 kr. Kaubamaja kinkekaarte!
Sünnipäev on tore päev!! xD (See tundub väga Maria lause)

No comments:

Post a Comment