Tuesday, September 8, 2009

Nohu



Väsiiinuuuudddd. Just trennist sellepärast. Täna pidin jälle varem koolist ära minema. Nõme. Meil oli lahe kirjanduse tund:D Alekseia ja muud stuffi. Mulle meeldib meie uus kirjandusõpetaja. Agajah, siis jälle paar tundi Toivo-orjust. Ta vahepeal vingus hullult. Kuidas siis muidu... But then tuli mu ema tagasi ja trenniii!!!! x) Hea tuju oli täiega:D Läksin ja hüppasin ringi:D Kommi viisin ka xD haha. Nojah, sünna ikkagi ülehomme ju:D Inimesed ei uskunud, et ma 16 sain. Meelitav! ;D Hea trenn oli. Anzu andis üksi ja me tegime kava. Chill. Pärast circel ka. A teate, mulle nagu tõesti meeldivad mu uued trennikaaslased. Võrreldes mu eellmise grupiga... Me vist saime kõige lahedamad inimesed.
Homme kooli ei lähe!! Wiii! Ja ma saan endale uue telefoni!

No comments:

Post a Comment