Tuesday, September 15, 2009

Hea tujuu


Väsinud aga häppi:D Jap, just, trennist. Hea trenn oli:D Ehkki teate, mul oli täna korra selline tunne, et ma ei kuulu sinna. Mitte nagu inimeste poolest. Nende poolt on 5+ aga just oskuste. Äkki ma olen mingi hull feil. Ok, mitte hull feil, aga ikkagi. Ah, suva. Võibolla on see lihtsalt mu tundumus. Või siis mitte...:O Aga ok, tegelikult mul on väga heaa tujuu!!
Täna oli keemias töö. Loodetavasti ei läinud väga halvasti. ja homme on matemaatikas töö!!!! :O:O Sittagi ei oska. Seda ma kardan veel rohkem kui keemiat. Ma ei oska lihtsustamist nohhh. Vihkan matat...
Veel tegime me täna vormiõpetuses viltimist, mis on vastik töö. Käkk tuleb valmis ja pärast käed haisevad.. Meil oli Mariaga imelik tuju ka:D niiet naersime koguaeg. Axeli ee..värgi üle ja Kristjani rändaja ja mida iganes veel üle..:D
Nüüd aeg lahkuda, sest teised lähevad magama. :/

No comments:

Post a Comment