Sunday, September 6, 2009

Hahaa. Tahaks aeleda.. xD



Hahaaa! Üleväsimus trennist täiegaa xD Täna oli selline vahva päev, et ma käisin Nupsu uut trenni vaatamas. Mingi lahe selline uu-olen-sexy-olen-hullult-lahe stiil. haha! Nad õppisid seal mingit kava ning mina ja Nups vaatasime pealt ja juba sellest pealtvaatamisest jäi mulle see kava pähe. Pealegi tegid nad seda miljon korda aeglaselt, mida ei saa just öelda meie trenni kohta (hahahahaa xD) Agajahh, siis tormasin trenni. Anzu ja Kati andsid mõlemad trenni, tegelikult põhiliselt esimene aga oleme ikka korrektsed (haha xD) Me tegime mingit kava, mida mina ja Maria vahepeal ei näinud ja vahepeal läks sassi aga meil oli pohh (hahaha xD) Ok, tegelikult ei olnud. Üldse mitte. Maria oli vahpeal sellises tujus, et ta lööb kellegi maha. NO selline mu Maria juba on. (Psssssss xD) Mul on praegu vääga imelik tuju. Nagu te juba aru saate. Ma nüüd vanni. Loodame et ära ei upu!! :O

No comments:

Post a Comment