Monday, August 10, 2009

Taanis


Hehee. Taanis jälle. Mitte igaveseks. No worries. 30ndal tagasi. Siin on täiega palav. Õues sajab vihma aga sees... tappev. Ma olen mingi laheda pika seelikuga. (see õhuline, sellepärast:D) Ja ma söön mõru šokolaadi. Põhimõtteliselt mõnus suht, sest ma tegin enda rõduukse lahti ja sealt tuleb õhku.
Nii, mul on probleem. Kuidas saada Nups JJ'sse?? Ta otsib meeleheitlikult mingit kohta tantsimiseks, aga kui ma mainin JJ Streeti, siis teeb mingit imelikku liigutust:D mida ta teeb tihti, kui mainitakse hip hopi. SAMAS! Ta oli juba nõus Semiiri minema! Nagu mismõttes!!! Mingisse sitta on nõus ja siis minuga lahedasse kohta ei tule. Ja eriti just see, et mina käin ka seal. Ma küll läheks, kui ma tema oleks. Peab saatma kellegi temaga rääkima..:D haha.
Igatahes mina hakkan nüüd vaatama ühte lahedat videot, mille nimi on Haista Gäng. See video on väga haige video. Uskuge mind. Aga mul tuli tahtmine seda vaadata.
Btw. mina lugesin täna kapsapead. (xD)

No comments:

Post a Comment