Friday, August 21, 2009

Phoolan Devi


Täna ma lõpetasin oma raamatu Louis XIV-nda elust ja hakkasin lugema raamatut Phoolan Devi. See oli nii huvitav, et ma põhimõtteliselt lugesin seda täna terve päeva. Olgu, mitte terve päeva, ma käisin vahepeal linnas ka, aga ikkagi. Ja läbi ta saigi. Täiega lahe raamat. Soovitan kõigile! ;) Tegemist on siis autobiograafiaga. Phoolan Devi ("Röövlite kuninganna") sündis aastal 1963. Kui ta oli 11 aastane, pandi ta mehele endast mitukümmend aastat vanemale mehele, kes teda vägistas ja lõpuks hülgas. Pärast seda sattus ta ühiskonna põlu alla. Kuna meheta naine oli justkui "kõigi omand". Teda alandati ja vägistati korduvalt oma vanemate silmade ees, kuni hetkeni, mil ta rööviti röövlite poolt ja ta abiellus lõpuks nende juhiga. Ja igasugust värki:D Igatahes, see mees tapetakse lõpus ära, koos paljude teiste nende rühma liigetega. Seda teeb üks paha röövlisalk. Phoolanit mitte ei tapeta, vaid teda piinatakse ja tiritakse ühest külast teise, kus igaühes lastakse teda vägistada, kuni ta lõpuks pääseb ja vannub kättemaksu sellistele meestele. Pärast seda lööb ta oma röövlisalgu ja saab "Röövlite kuningannaks". Ta röövib rikastelt ja annab vaestele ning karistab julmalt iga meest, kes naiste puhul vägivalda kasutab. 1983 - 1994 on ta vangis. Ja kahjuks lasti ta 2001sel aastal maha.
Lahe elulookirjeldus minu poolt:D

...Ma käisin täna veel seal uues korteris. Ok, ma sees ei käinud seekord, aga ma ootasin Toivoga ukse ees õues. Ja ma armun aina rohkem sellesse ümbrusesse, mis seal on. See on nii lahe lihtsalt! Punased kivimajad, kus all on igasugused väikesed poed. Otse üle tee on meil antiikvariaat, kõrts ja candy kiosk x)

No comments:

Post a Comment