Saturday, August 29, 2009

Kurb


Alguses eilsest. Marki juures pidu jee! :D Suht palju inimesi oli ka. Mõnesid ma ei tundnud, niiet huvitav;D Seal oli isegi lätlasi ja venelasi. Mina olin ainuke eestlane ikkagi. Kahju. Agajahh, vägev oli:D Mõnesid pilte täna hommikul vaadates, oli ikka selline tunne, et issand jumaaal! Mõned said ära ka kustutatud... Richardil oli oma sünnipäevast veel järel mingi hiigelpudel viina. Ja see oli nagu WOW! Nice. Otsas oli selline värk, et tõstad üles ja lased alla ja siis tuleb välja. (lahe seletus xD) See natuke paistab pildil ka. Muidu teised tõid veel jooke.Mis siis veel... Me tegime vorste ja ma ei ole vist elus nii palju suitsetanud kui sel õhtul. (Sorri, mom) Mis teha:D Michael ja Nicola olid ka seal. hhaha:D Millised me Nicolaga lõpus olime. Ning üks asi on täiesti õige - purjus peaga ei tohi juhtida. Thomas lubas oma rollerit ühele Edgarassile (jaa lahe nimi:D Mingi lätlane oli vist) ja see sõitis. Ma päriselt mõtlesin, et ta sõidab kuskile põõsasse. No nii haigelt lihtsalt ei saa sõita. Rohkem vist ei olegi .. Ma ei mäleta kõike mis juhtus xD

Täna: Terve päeva peitsinud ja lakkinud riiuleid :/ Alguses normaalne töö, aga lõpuks muutub tüütuks. Vahepeal sain Richardiga kokku ja andsin talle ühe cd üle. Ma nimelt annetasin oma "Curtise" albumi Paulile, sest ma ei kuula enam fiftyt. A Paul fännab niiet...
Homme ära :( Ausalt öeldes ei taha. Kool hakkab jälle ja argipäev.. Suvi on läbi :'( EIII! Aga trenni saab:P see ainuke lohutus. Ja sõpru muidugi näha.

No comments:

Post a Comment