Saturday, August 8, 2009

Kloogalt tagasi


Niisiis. 6-8. olin ma Kloogal. Mariliisi suvekodus siis. Ja me tegime photoshoot'i!!!! 3 tükki:D Esimene teema oli Vamp, siis järgmine päev Hipi ja Haldjas. Vampiiri omas pidi Maria ohvrit mängima. Mul tuli temaga üks suht lesbo-pilt. Ja Mariliis ei kustutanud seda ära ka:D Suht rõve. Loodan, et keegi ei leia:D Ei ärge muretsege, ega see nii hull ka pole:D Lihtsalt natuke kahtlane.. Aga see selleks. Hipi pildid tulid jumala vahvad! Aga imelik oli vaadata ennast niimoodi. Haldjapiltideks läksime me Treppojale. Seal oli NII ILUS!:O Ja siis tehti minust pilt millesse ma armusin! Nagu for real. You have to see it. Ups. Ma räägin praegu Pauliga ja sealt see inglise keel. ahjaa! Kloogal me istusime veel öösel (ok lamasime tglt) katusel ja vahtisime tähti ja ee.. tegime seda Anethi asja. (Palun. ärge mõelge kuidagi imelikult) Ja nüüd ma varsti linna ning M-Clubi ja Silveriga kokku saama. Oh jumal. Let's see how it goes.

1 comment: