Sunday, August 2, 2009

Home Again


And I'm back. Nagu üldse ei taha. Tagasi argielu juurde. Ja varsti peab Taani minema ja muud. Aga egelikult ma tahtsin rääkida sellest, et üks inimene on õudne. Ma ei saa tema nime nimetada, aga ta on hull. Ja ma ei ole õnneks ainuke, kes nii arvab.:D (Kui tahate teada, kes see on, küsige:D)
Mul on tappev uni. Ja Nups loeb Kääbikut! Juhhei!!!! Ma ei saa aru, kuidas talle lugeda ei meeldi:/ Või üldse, kuidas mõnedele inimestele ei meeldi lugemine. See on ju nii mõnus. :D (Kahtlane lause)
Ah teate, ma kirj. praegu ühte raamatut ja ma pidin sinna Maria ka sisse panema aga ma ei mäleta mis special nimi mul tema jaoks oli. Ja tegelikult ma praegu mõtlesin, et ohoo:O Paneks sinna üldse igasugu inimesi sisse.. Väga hea! Thank you Blogspot!
Tadaa!

2 comments:

  1. ja mismõttess??mind ei panegi jh. fain.
    kes on õudne? vamp jh.. kes siis veel:P

    ReplyDelete