Tuesday, August 4, 2009

haha:D We Crazyy


Väga head päevad on olnud:D Eile Mariliisiga linnas kokku ja me käisime igalpool poodides ja värki. NIng siis tema juurde! Mariliis vahepeal värvis seina ja mina mängisin Gypsyga jne. Igasugu lahedaid värke:D Õhtul me läksime jalgrattaga sõitma ja emm..puhkasime rongitee ääres:D Ja õhtul olime khmm..natuke hullud xDEi saa vist öelda mispärast. Ei tea kes seda kõike loeb:O:D Sealt sündis lause: Jünger on lahe ja ma olen ka bi.

hahahaha! I still laugh. (btw. lahe pilt onju?) xD

Me üritasime Brünot ka vaadata, aga lõpuks olime nii ...ee...vässud, et vajusime ära:D Suht haiget pidi. Mu jalad olid seal nohh peakohas xD
Ja siis täna me keerasime veel ühele inimesele sitta. Ning chillasime veel linnas ja ostsime uue pitsi, sest vana on meil LOST!! -.-
Trenni ma ei läinud, sest ma olin niii väsinud eile õhtust.. Ja Madonna on ka ning ma elan ju sellisel kohal, kuhu on raske saada, kui kõik Lauluväljakul tõmblevad:/ (Laulupeost saate lug. varasemast postitusest)
Me just vaatasime Nupsuga "Secret Window"-t , ning SEE ON HEA!! Mi like Johnny! Much!

No comments:

Post a Comment